среда, 23 мая 2018 г.

გაკვეტილის გეგმა

კლასი
10  V
მასწავლებელი
მარინა ბეჟანიშვილი
ჩატარების დრო
14.05.2018
გაკვეთილის თემა
მოგზაურობა
გაკვეთილის ხანგრძლივობა
45წთ.
კლასის დახასიათება
3 მოსწავლე.არ არის სსსმ მოსწავლე.
ძირითადი მიზანი
მოსწავლე შეძლებს მოისმინოს და  გაგიგოს სხვადასხვა სახის აუდიო ჩანაწერი ნაცნობ თემატიკაზე.შეძლებს ძირითადი თემის  ამოცნობას და ამოკრებს ძირითად ინფორმაციას.შეძლებს მოსმენილი ტექსტის შინაარსი გადმოსცეს.შეძლებს ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღებას ნაცნობ თემებზე.

მისაღწევი შედეგები
შედეგები:უცხ.სV.2 მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს სხვდასახვა სახის აუდიო /ვიდეოჩანაწერი ნაცნობ თემატიკაზე.
·         ამოიცნობს ძირითად თემას/საკითხებს;
·         ამოკრებს კონკრეტულ ინფორმაციას
უცხ.სV.3მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს ნსხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ნხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.
·         ამოიცნობს უცნობი სიტყვების,გამოთქმების მნიშვნელობას ნაცნობ ელემენტებზე დაყრდნობით.
უცხ.სV.15 მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა მისთვის ნაცნობ თემებზე,საკითხებზე.
·         მოუმზადებლად ახერხებს ინფორმაციის გაცვლას მისთვის კარგად ნაცნობ თემატიკაზე.
·         იღებს /იძლევა ინტერვიუს აქტუალურ საკითხზე
უცხ.სV.17 მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემაზე ლაპარაკი.
·         გადმოსცემს წაკითხული/მოსმენილი ტექსტის შინაარსს
·         საუბრისას იცავს აზრობრის თანამიმდევრობას

უცხ.სV19 მოსწავლე ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ -ჩვევბს
·         თხრობისას მართებულად იყენებს ზმნის ნასწავლ ფორმებს წარსული ახლანდელი და მომავალი დროის გამოსახატად.

რესურსები
აუდიოჩანაწერი,ტესტი,სავარჯიშო.დაფა .ცარცი


საორგანიზაციო საკითხები 2წთ
#
აქტივობა
მეთოდი
კლასის ორგანიზების ფორმა
დრო
თითოეული აქტივობის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
1
მოსწავლეებს დაუსვამ შეკითხვას რა ასოციაციას  იწვევს მათში სიტყვა მოგზაურობა.
გონებრივი იერიში
მთელი კლასი
3წთ.
შეუძლია
ყურადღების მობილიზება ,საკუთარ აზრს გამოსთქვამს თამამად.
2
დაფაზე დავწერ სიტყვებს რომლებიც იქნება აუდიოჩანაწერში და ვთხოვ ახსნან ისინი,მოუძებნონ სინონიმები.შეადგინონ მათი გამოყენებით წინადადებები
გონებრივი იერიში
მთელი კლასი
6წთ
შეუძლია გამოიყენოს თავისი ლექსიკური მარაგი
3
 მოუსმენენ აუდიოჩანაწერს.შეეცდებიან მოცემული წინადადებებიდან აღნიშნონ ისინი რომლებიც შეესაბამება ტექსტის შინაარს.

ინდივიდუალური
5წთ
 შეუძლია მოისმინოს და  გაგიგოს სხვადასხვა სახის აუდიო ჩანაწერი ნაცნობ თემატიკაზე.
4
მოისმენენ ტექსტს კიდევ ერთხელ ,პარალელურად შეასრულებენ სავარჯიშოს,ჩაწერენ  გამოტოვებულ სიტყვებს წინადადებებში.

ინდივიდუალური
5წთ
შეუძლია მიმართოს მოსმენის სხვადასხვა სტრატეგიას
5
მოისმენენ შეასრულებენ ტესტს.კითხვა -პასუხი.მოცემული სავარაუდო პასუხებიდან შეარჩევენ შესაბამისს.

ინდივიდუალური
5წთ
შეუძლია ძირითადი თემის  ამოცნობა და ამოკრებს ძირითად ინფორმაციას
6
შეეცდებიან გადმოსცენ მოსმენილი ტექსტის შინაარსი მე -3 პირში.

მთელი კლასი.დაიწყებს ერთი მოსწავლე გააგრძელებს შემდეგი და ასე ჯაჭვურად.
6 წთ
შეუძლია გადმოსცეს მოსმენილი ტექსტის შინაარსი
7
მოსმენილი ტექსტის მიხედვით  ჩამოართმევენ ინტერვიუს ერთმანეთს.გაითამაშებენ ინტერვიუერის და რესპოდენტის როლს
ინტერვიუ
წყვილებში
12 წთ
შეუძლია ნაცნობ თემაზე საუბარი

შეფასება
განმავითარებელი,განმსაზღვრელი( ნაცნობი რუბრიკით)

#
      კრიტერიუმები ლაპარაკის უნარ- ჩვევების შესაფასებლად
      ქულები        0/1/2
1
იცავს პირობის შინაარსობრივ მოთხოვნებს
2
2
თანამიმდევრულად,მკაფიოდ და გასაგებად სვამს   კითხვებს/აყალიბებს აზრს.
2
3
შესაბამისად იყენებს გრამატიკულ კონსტრუქციებს  და ენობრივ კლიშეებს
2
4
იყენებს ნასწავლ ლექსიკას
2
5
იცავს ინტონაციას და სწორად გადმოსცემს ემოციას
2

ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა
10


Комментариев нет:

Отправить комментарий