კლასი
|
10 სV
|
მასწავლებელი
|
მარინა ბეჟანიშვილი
|
ჩატარების დრო
|
14.05.2018
|
გაკვეთილის
თემა
|
მოგზაურობა
|
გაკვეთილის
ხანგრძლივობა
|
45წთ.
|
კლასის დახასიათება
|
3 მოსწავლე.არ
არის სსსმ მოსწავლე.
|
ძირითადი მიზანი
|
მოსწავლე შეძლებს
მოისმინოს და გაგიგოს სხვადასხვა სახის აუდიო
ჩანაწერი ნაცნობ თემატიკაზე.შეძლებს ძირითადი თემის ამოცნობას და ამოკრებს ძირითად ინფორმაციას.შეძლებს
მოსმენილი ტექსტის შინაარსი გადმოსცეს.შეძლებს ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღებას
ნაცნობ თემებზე.
|
მისაღწევი შედეგები
|
შედეგები:უცხ.სV.2 მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს სხვდასახვა სახის აუდიო /ვიდეოჩანაწერი ნაცნობ თემატიკაზე.
·
ამოიცნობს ძირითად თემას/საკითხებს;
·
ამოკრებს კონკრეტულ ინფორმაციას
უცხ.სV.3მოსწავლეს
შეუძლია მიმართოს ნსხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის
ნხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.
·
ამოიცნობს უცნობი სიტყვების,გამოთქმების მნიშვნელობას
ნაცნობ ელემენტებზე დაყრდნობით.
უცხ.სV.15
მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა მისთვის ნაცნობ თემებზე,საკითხებზე.
·
მოუმზადებლად ახერხებს ინფორმაციის გაცვლას მისთვის
კარგად ნაცნობ თემატიკაზე.
·
იღებს /იძლევა ინტერვიუს აქტუალურ საკითხზე
უცხ.სV.17 მოსწავლეს
შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემაზე ლაპარაკი.
·
გადმოსცემს
წაკითხული/მოსმენილი ტექსტის შინაარსს
·
საუბრისას იცავს აზრობრის თანამიმდევრობას
უცხ.სV19 მოსწავლე
ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ -ჩვევბს
·
თხრობისას მართებულად იყენებს ზმნის ნასწავლ ფორმებს
წარსული ახლანდელი და მომავალი დროის გამოსახატად.
|
რესურსები
|
აუდიოჩანაწერი,ტესტი,სავარჯიშო.დაფა
.ცარცი
|
საორგანიზაციო საკითხები 2წთ
#
|
აქტივობა
|
მეთოდი
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
დრო
|
თითოეული აქტივობის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
|
1
|
მოსწავლეებს დაუსვამ შეკითხვას რა ასოციაციას იწვევს მათში სიტყვა მოგზაურობა.
|
გონებრივი იერიში
|
მთელი კლასი
|
3წთ.
|
შეუძლია
ყურადღების მობილიზება ,საკუთარ აზრს გამოსთქვამს თამამად.
|
2
|
დაფაზე დავწერ სიტყვებს რომლებიც იქნება აუდიოჩანაწერში და ვთხოვ ახსნან
ისინი,მოუძებნონ სინონიმები.შეადგინონ მათი გამოყენებით წინადადებები
|
გონებრივი იერიში
|
მთელი კლასი
|
6წთ
|
შეუძლია გამოიყენოს თავისი ლექსიკური მარაგი
|
3
|
მოუსმენენ აუდიოჩანაწერს.შეეცდებიან
მოცემული წინადადებებიდან აღნიშნონ ისინი რომლებიც შეესაბამება ტექსტის შინაარს.
|
ინდივიდუალური
|
5წთ
|
შეუძლია მოისმინოს და გაგიგოს სხვადასხვა სახის აუდიო ჩანაწერი ნაცნობ
თემატიკაზე.
|
|
4
|
მოისმენენ ტექსტს კიდევ ერთხელ ,პარალელურად შეასრულებენ სავარჯიშოს,ჩაწერენ გამოტოვებულ სიტყვებს წინადადებებში.
|
ინდივიდუალური
|
5წთ
|
შეუძლია მიმართოს მოსმენის სხვადასხვა სტრატეგიას
|
|
5
|
მოისმენენ შეასრულებენ ტესტს.კითხვა -პასუხი.მოცემული სავარაუდო პასუხებიდან
შეარჩევენ შესაბამისს.
|
ინდივიდუალური
|
5წთ
|
შეუძლია ძირითადი თემის ამოცნობა
და ამოკრებს ძირითად ინფორმაციას
|
|
6
|
შეეცდებიან გადმოსცენ მოსმენილი ტექსტის შინაარსი მე -3 პირში.
|
მთელი კლასი.დაიწყებს ერთი მოსწავლე გააგრძელებს შემდეგი და ასე ჯაჭვურად.
|
6 წთ
|
შეუძლია გადმოსცეს მოსმენილი ტექსტის შინაარსი
|
|
7
|
მოსმენილი ტექსტის მიხედვით
ჩამოართმევენ ინტერვიუს ერთმანეთს.გაითამაშებენ ინტერვიუერის და რესპოდენტის
როლს
|
წყვილებში
|
12 წთ
|
შეუძლია ნაცნობ თემაზე საუბარი
|
|
შეფასება
|
განმავითარებელი,განმსაზღვრელი( ნაცნობი რუბრიკით)
|
#
|
კრიტერიუმები ლაპარაკის
უნარ- ჩვევების შესაფასებლად
|
ქულები 0/1/2
|
1
|
იცავს პირობის შინაარსობრივ მოთხოვნებს
|
2
|
2
|
თანამიმდევრულად,მკაფიოდ და გასაგებად სვამს კითხვებს/აყალიბებს აზრს.
|
2
|
3
|
შესაბამისად იყენებს გრამატიკულ კონსტრუქციებს და ენობრივ კლიშეებს
|
2
|
4
|
იყენებს ნასწავლ ლექსიკას
|
2
|
5
|
იცავს ინტონაციას და სწორად გადმოსცემს ემოციას
|
2
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა
|
10
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий